wtorek, 2 grudnia 2014

Kurs na bombkę 3d

Witam bardzo ciepło i przepraszam za moje nieróbstwo i niepublikowanie postów z Waszymi kursami.
Niestety mam takie urwanie głowy,że z niczym się nie wyrabiam,a na kompa zaglądam w biegu i tylko na chwileczkę.
Obiecuję nadrobić zaległości i wstawić posty ze zgłoszonymi tutorialami.

Tak przy okazji,chciałabym zwrócić uwagę na słowo ,,kurs''
Kurs to przekazywanie komuś jakiejś wiedzy,a w przypadku rękodzieła, pokazanie procesu twórczego z możliwie dużą ilością detali,a nie tylko opis wykonania pracy.
Gdybyśmy opis (podkleiłam,pomalowałam,ozdobiłam) traktowali jak tutorial,to właściwie każda wykonana przez nas praca lądowałaby na tym blogu,bo większość z nas pokrótce opisuje to co zrobiła.
Proszę się na mnie nie gniewać,ale  w przyszłości takich pseudo kursów publikować nie będę.

A teraz bombka  siljii (jejku mam nadzieję,że dobrze odmieniłam ten jakże trudny nick;)
Tutaj z kursikiem jest wszystko oki,autorka dokładnie pokazała jak zrobić taką oto bombę

Kurs znajdziecie tutaj







5 komentarzy:

  1. śliczności:) spokojnego wieczoru Ilonko, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. superowy kursik ..gdyb wcześniej do niego trafiła to mialabym kilka spokojnych dni ...heheh a tak musialam kombinować sama

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bombka :) Pozdrowionka Ilonko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatny kursik, dzięki i pozdrowienia cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna bombka. Zimowo sie zrobilo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń